Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Elin Lundmark - 25 februari 2009 16:58


Jag är inte så duktig på att skriva här, anledningen är att jag är en jävligt upptagen och efterlängtad person. Alla vill vara med eller som jag.

Det var ju givetvis dagens lögn. Jag och Marie har senaste idag diskuterat att vi inte har några vänner. Vi kom också fram till att vi skulle fara till piteå på krogen och ragga lite vänner. (som att alla i piteå är trevligare.... nja...)


Jag lever som en uteliggare. Här hemma har vi rivit ut hela köket, jag har ingen kyl att rota i, jag har ingen spis att göra mat på, och jag måste diska i tvättstugan. Det känns som om vi är uteliggarfamiljen. Bli inte förvånad om denna familj splittras efter renoveringen eftersom allt detta går oss på nerverna och jag försöker hålla mig borta så mycket som möjligt för att inte skapa ännu mer intriger.


För att ni ska förstå hur illa detta är ska jag ge er en liten konversation från våran familj.

Jag: vad blir det för middag?

Mamma: Ja, jag kommer inte åt några pannor, så det blir ris.... och kassler.

Jag: okej, ris i riskokare, men hur fan ska du göra kasslern?

Mamma: vi kopplar in micron i vardagsrummet.

Jag: ?!

Efter tio minuter kanske.

Pappa: När är maten klar?

Mamma: Kasslern är fortfarande frusen....

Pappa och mamma: Ähhh, va fan nu äter vi! 


Dessutom äter vi på papp-tallrikar och dricker vatten från en tunna som vi hämtat hos Emmelie.

Då vet ni hur mitt liv ser ut för tillfället.

Får jag sova hos dig?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards