Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Elin Lundmark - 17 februari 2009 10:31


Fan, glömde igår igen att det var min tur att ha med fika till klassen idag.

(jag skulle nämligen ha tagit förra veckan, men glömde då också)

Jag hade inte hjärta att säga till mina käraste klasskamrater att jag förträngt mina sysslor, så jag bara log och sa att jag visst hade med deras favorittårta. Paniken utbröt, jag ljög för min lärare och sa att jag hade tid hos läkaren klockan 10.00 (förlåt igen, mår jätte dåligt över det)


Det blev ett hastigt stopp på Ica maxi för att köpa det som behövdes och sen bar det av hemåt. Nu har jag slängt ihop första delen av kakan och väntar på att den ska vara klart i ugnen.  Beräknar att vara tillbaka i skolan kring 12 eller lagomt till fika stunden.


jag måste inskaffa någon sorts kalender för att komma ihåg vad jag ska göra och när. men den skulle jag förmodligen tappa bort, precis som kontokortet. Jag fick ett nytt kontokort i fredags eftersom jag tappat bort den, och när vi skulle ut på lördag, SÅ VAR FANSKAPET BORTA IGEN!

- helt jävla otroligt. nåja, nu är kakan klar.

wish me luck.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards