Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Elin Lundmark - 2 februari 2009 13:35


Jag och mina vänner satt idag och diskuterade hur vida Luleå Hockey kommer att vinna sm-guld detta år.

Jag tycker själv att Luleå Hockey är ett toppen lag, det är kul att titta på och de har en massa talangfulla spelare som en dag kommer att tjäna "storkovan".

Men personligen tror jag inte på ett SM-guld detta år. och inte nästa år heller för den delen. Det finns betydligt bättre lag som Linköping och HV 71.

 Så detta blir mitt löfte till slutet av säsongen:

 Om Lulå Hockey vinner SM-guld i år ska jag springa, endast iförd en luleå hockey-flagga kring midjan och en svart-röd bh, från Loet i Luleå till cleo, skrikande massa passande ramsor. Sen ska jag ta mig in på cleo och fira tills jag får åka ambulans eller polisbil hem.

 Jag har aldrig svikit ett löfte hittills och jag kommer inte göra denna gången heller, så om du vill ha något roligt att titta på så är det bäst att du hejar fram Luleå Hockey till ett sm-guld i år.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards