Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Elin Lundmark - 10 februari 2009 21:51


Jag behöver lite tips och trix, vi har spelat in en skiva med Limited, och jag vet inte riktigt hur jag ska redigera den, om du har några tips om hur jag kan göra får du gärna höra av dig. Det är i metal-stil och låter ganska likt metallica, jag har dragit lite reverb över rösten och gitarren, och gjort basen samt baskaggen lite hårdare, men jag blir aldrig riktigt nöjd.

Om jag kunde skulle jag lägga upp den så man kunde lyssna på den, men jag vet inte riktigt hur man gör. Jag kanske kan fråga någon imorgon, så kommer den till helgen.


Det händer inte just så mycket nu, så jag har lite att skriva om. Men till helgen ska vi väl festa i alla fall, så för dem som vill, hittar oss på krogen..... Om vi kommer så långt. Enligt de andra så  ska vi vara dragna.


När två meter snö äntligen faller till marken, så längtar vi efter sommaren. Det är konstigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards