Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Elin Lundmark - 1 februari 2009 22:25


Nu har den oemorståndliga vinterkräksjukan slagit till även mot den starkaste. Jag har igår och i förrgår legat utslagen i min säng och inte orkat röra mig alls. Därav att jag inte skrivit något ;)


Jag lovade ju att jag skulle lägga ut ett skämt, som jag tyckte var helt under bar. "därför är datorn en man".

Den fungerar aldrig i köket

Bakom den imponerande fasaden  finns det i princip bara luft.

Den kan inte göra något om du inte visar den hur man gör.

Den har svårt att söka efter saker.

Ju mer du frågar desto långsammare går det.

Lämnar du den ensam ett tag slocknar den.

Den fungerar bara till det ögonblick då du verkligen behöver den.

Den sätts på varje morgon.

Om något går galet står den bara med tom blick.

Allt som den gör finns i något som är ungefär 14 cm långt.

Jag ler för mig själv varje gång jag läser den.

Men nu över till mina mer allvarliga problem, jag har fått något sorts skoskav på min högra lilltå och den har svällt upp till tusen, jag brukar skämta om att jag håller på att odla en sjätte tå. Den är as skämmig och jag vägrar ta av mig sockarna när någon tittar på, bara mina allra närmaste har sett den. Men problemet är inte att den finns där eftersom den inte alls gör ont. Problemet är vad fan jag ska döpa den till, du får gärna höra av dig om du har några förslag. För med min fanatsi lär det bli något i stil med, pärlan, eller snäckan. Inte kanske så jätte coolt kanske........


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards