Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Elin Lundmark - 29 januari 2009 22:45


Jag vill bara börja med att gratulera, En vän till mig vann nämligen 13881 kronor på oddset ikväll. Vi satt tillsammans och såg Elitserien, och när Luleå förlorade var vi såklart fruktansvärt deprimerade.

Jag bestämde mig för att börja dra mig hemåt igen när han utbrister -ELIN ELIN! VÄNTA! öhhh, vad fan! Titta här, jag menar, jag menar, ööööh..

Något i den stilen var slutsatsen till att oddset för kvällen för en gångs skull gick in.


Nördig som jag är satt jag även på aftonbladets hemsida och hamnade för att se en video-nyhet, som gjorde min kväll lite gladare. Två brottslingar hade rymt från häktet, fastkjedjade i varandra, och tagit sig förbi poliserna, men när dom ska korsa en parkering springer de på var sin sida om en stolpe.

Det kändes som någonting jag skulle ha kunnat göra, och det gjorde mig betydligt gladare när jag insåg att jag är inte den ända som anses var den dummaste i hela världen.


Imorgon tänkte jag lägga upp lite roliga saker som man kan ramla på när man söker saker på internet. bland annat "därför är datorn en man", jävligt bra  och stämmer till hundra procent, dessutom ska jag berätta om mina tår. Se till att kom tillbaka :) God natt.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards