Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Elin Lundmark - 15 mars 2009 14:26


Jag lever men det är verkligen knappt, Tess från jobbet hade inflyttningsfest igår och jag är ganska säker på att jag var där.


Jag var tvungen att fara och köpa nya kläder inför festen igår, så det blev en väldigt åtsittande klänning och leggins, (som senare under kvällen fick smaka grus och är nu helt förstörda, precis som mina knän).


Drink efter drink slank ner hur lätt som helst och jag tog mig igenom kvällen med elegans. Det var sen problemen kom....

Vaknade halv 9,  efter 3 och en halv timmes sömn, fortfarande dragen som satan. Såna stunder är underbara, man luktar gammal fylla, är torr i munnen, huvudet värker, ögonlocken väger 800kg styck och man försöker fylla minnesluckorna som uppkommit under kvällen.

Jag lyckades i alla fall ta mig till Freddes vardagsrums matta, och där har jag spenderat min morgon tillsammans med kaninen och beklagat mig om varför gud straffar mig med en sån fruktansvärd hangover.

Det är skönt med någon som lyssnar.


Nu ska jag förflytta mig till Maries säng, den ser inbjudande ut.

Jag finns på mobilen om du vill något.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards